Bugün kontrolüm vardı 36 haftamdan beri ufak ufak sancı çekiyorum evde şuan 38 haftalığız doktorum bugün suyun azaldığını yarın suni sanciyla açılmayı deneyelim olmazsa sezeryana alırız dedi şuan 3 cm açıklığım suni sancı beni korkutuyor biraz sanki tecrübeli anneler tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim