Bergenim Kızlar dayanamadım test yaptım ultrason görüntüsü var kan yüksek testler hep var ama yeni hamile oldum için korkudan tekrar yaptım kalp sesi duyana kadar jnanamicam heralde çatlama iğnesi ile hamile.kaldim için benim gibi olan varmı [https://resimyukle.io/r/L5kwg8Oxiy]
tazebiranne_hg04 Bergenim hamilesiniz stres olmayın sadece bekleyin biraz daha kese ve bebek görünene kadar
Busra617 İnsan tedirgin oluyor Stres yapıyor Ama rahat olmaya çalışın Bende kalp atışı duyana kadar kimseye bir şey demedim kendimde o heyecana kapılamadım hep korku tedirginlik oldu Rabbim hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasip eylesin sağlıkla