yagmurrrra Kızlarrr iştahım o kadar açıldı kii hiç doymuyorumm tokluk hissetmiyorummm🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 4 kilo aldım karnımda orta boy bir karpuz gibi çıktı🫣 sonum ne olcak düşünemiyorum😂 siz neler yapıyorsunuz? Bu açlığı nasıl bastırabilirim???
Deletedmom73711 yagmurrrra Ben meyve, çerez tüketerek bastırmaya çalıştım ama yok anam olmuyor can illa ekmek yemek istiyor😂
yagmurrrra Deletedmom73711 yaa zaten deli gibi meyve yiyorum😂 kusmalarımda devam ediyor kusup gelip yemeye devam ediyorum alıştım😂😂
Mervedemir24 Bende 21+3 üm aynı sorun bendede var valla hiç doymuyorum sürekli yemek yesem hiç yok demem sebze ile falan geçiştiriyorum salatalık meyve tüketiyorum sürekli acıktığımda öğünlerde yemek yiyorum yoksa çok kilo alırım 😄
yagmurrrra Mervedemir24 demekki bu haftalarda herkesin iştah açılma sorunu oluyor aslında yemek yemeyi çok seviyorum yerken mutlu oluyorum😂 ama sonrasıı……🤦🏻♀️🫣🫣 geçici bir durum mu acaba
Mervedemir24 Geçicidir inşallah ilk gebeliğimde acıkmıyordum ama bunda midem sürekli boş sanki yesemde boş yemesemde 🥴🥴😀😂😂