gulkrgl Merhaba kızlar Şu an 9 haftalık hamileyim doktor bebeğin bir hafta geriden geldiğini söyledi. Bu ilerleyen zamanlarda sorun olur mu ? Veya haftasını yakalama şansı var mı ? Kasık ağrılarım da biraz arttı normal mi ?
Sevgiiss gulkrgl benim önce 2 gün geri çıkıyordu sonra 4 gğn geri çıktı şimdi 4 gün önde görünüyor çok fazla takılma canım önemli olan farkın açılmaması lazım sadece