37+5de çatı muayenemizi olduk korkarak girdim ama korkulacak bişi yokmuş telefonumu aldım oyun oynadım😂hemşirede o arada işini halletti
Veeee kemik yapım uygun olmadığından dolayı sezaryen olucam cuma günü inşallah kızıma kavuşucam
Çatı muayenesinden korkanlar için söylüyeyim korkmayın kasmayın birde eşinize perine masajı yaptırın işe yarıyor eşime 32 haftalıktan beri perine masajı yaptırdım ve çatı muayenesinde acı çekmedim biz ilk baş parmakla başladık masaja 2 hafta sonra 2 parmakla devam ettik