Hafize123 kıyamam sana ya böyle korkan anne adaylarına hiç kıyamıyorum ve gülümsüyorum okuyunca atlatınca boşuna stres yapmışım diyeceksin ilk doğumum 2,5 yıl önce spinal sezaryen 2. Doğumum 13 gün önce gene spinal sezaryen 1 gece hastanede yattım ve eve çıktığımda akşamdan akşama yatağıma geçtim desem yeridir hep koltukta oturdum yürüdüm eşim çamaşır yıkadı ben astım yemeklerimi kendim yaptım şuan evde yalnızım eşim işbaşı yaptı 3 gün oluyor bir oğlum var 2,5 yaşında bugün temizlik yaptım mesela bol su bol yürüyüş 👍🏻 Ayrıca hissetme yanından şüpheye düşme öyle bir saçmalık yok hissediyorsun temasları ama acı ağrı şeklinde değil panikatağın varsa söylersin odada bi sakinleştirici yaparlar dış dikişlerin 48 saatte tamamen birleşip eski haline dönüyor iç dikişlerin 6 haftada günde 4 parıl kesmezse arveles bile içebilirsin dedi doktorum ben ilk 2 gün 2 parol kullandım sadece ve 3. Gün banyomu yaptım bebeğimi hep oturarak emzirdim hatta taburcu olacağım gün hastanede ameliyatın ertesi günü yani 6 da kahvaltı getirdiler ondan sonra bile yatağa yatmadım koltukta oturdum fotoğrafçıya hazırlandım yürüdüm İnan ki zor değil sürekli serum takıyorlar sadece ilk kalkmak insanı zorluyor ama kalkıp 2 adım ayrımı bitti eşimle hemşire beni kaldırdı ben direk tuvalete gittim ve kolidorda bile kendim yürüdüm hiç panik yapacağın birşey yok kuzum benim sakin ol ben doğum edeceğim gecesi resmen sancılandım normal doğum yapacak gibi sabaha kadar hatta öğlene kadar sancı çektim bide 🙄 ve iyiki dedim sezaryen oluyorum ya vallahi canımdan can gitti o sancıda çok daraldım ama ameliyattan çıkınca zaten uyuşuksun uyuşukluk geçinceye hemen ağrı kesici kalçadan serumda atlattım gitti bak arkanı dönüp bakınca yaşamamışa dönüyorsun