Bende aldım kurdum henüz kullanmadım ama çok memnun kalacağımı düşünüyorum kurulumu ve kullanımı çok kolay hemen hemen park beşik boyunda eni hafif daha dar olabilir krem rengini aldım fakat internette göründüğü gibi açık tonda gelmedi hafif daha koyu yatak odam beyaz ona uyması için krem aldım ama size uyuyorsa gri daha güzel daha canlı griyi tavsiye ederim