Merhaba kızlar ben aranızda yeniden katıldım. Eşimle spiralle korunuyorduk ki hamile olduğumu öğrendim kızım 20 aylık içim bir buruk sürekli ağlama isteği var. Tabiki çok mutluyum tekrar anne olacağım için ama çok fazla korkum ve endişem var . 2 çocuklu hayat nasıl olucak yine eşimle istediğimiz şeyleri yağabilicel miyiz gidip gezebilicek miyiz yoksa çok mu kısıtlanıcaz. Kaç sene sonra rahata ericez .sizlerin deneyimlerini merak ediyorum 2 yada daha fazla çocuğu olan anneler siz napıyorsunuz nasıl geciyor ne zaman rahatladınız ne zaman istediğiniz yerlere gidebildiniz çocuklarınızla ?