Hormon testi vermiştim. Doktorum değerlerimin çok iyi olduğunu söyledi. Folik asit olarak da 1 tanesinin yarısını yut degerlerin güzel olduğu için yeterli dedi. Fazlası iyi olmazmış. Böyle kullanan oldu mu ilk defa kullandığım için ben gibi olan var mı merak ettim