Srfe_01 2.sezeryanım bugun kontrolüm vardı haftaya bır gün gel amelıyat günü verelım dedı çok heyecanlandım bayramdan önce alıcak ama hangı tarıh haftaya bellı olucak🥰kalbim pır pır sankı
Arslanyavrusu123 Srfe_01 bende aynıyımda seninle benimde mecbrş sezeryan olcak banada bu perşembe sanırsam gün vercekte sezeryanda 37lerdemi alıyolar ben bayram dan sonra istemeyi dğşğnüyorum ama işte bilmiyorum hani olur mu
Srfe_01 Arslanyavrusu123 39 haftada alıyor bı aksılık olmassa ama ben bayramdan önce ıstedım gelısımı 10 gün önde gıdıyo kakasını yer falan dıye korkuyorum dr muhtemelen bayramdan önce alırız dedı