Deletedmom_72 23 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bebeğim çok hareket etmiyor normal mı hissetmiyorum bazen korkuyorum
-PembePapatyam- Deletedmom_72 çok erken o yüzden böyle ilerledikçe daha çok hissedersin stres yapma bunun için ☺️
96esra Deletedmom_72 ara sıra hareketlerinin azalması normal bende de oluyordu sürekli kontrole gidiyordum. Tatlı bisiler ye bide moralin yüksek olsun
Deletedmom_72 96esra eşimden uzaktayım gurbet var haliyle çok stresliyim tek başımayım elimden geleni yapıyorum ama yine stres oluyorum tatlı yemeyi deniyceğim sağolun 🥰