SenarSaklDemirkap 17günlük bebeğim birkaç gündür aşırı gaz sancısı var çok sıkıyor kendini kıpkırmızı oluyor önerebileceğiniz doğal bişeyler var mı arkadaşlar??teşekkürler
YavuzunSelini SenarSaklDemirkap Benim bebegimde oyleydi doktoru bagirsaklari henuz tam gelismedigi icin kasiliyo 3 aya kadar bu sekilde olcak ama 3 aydan sonra duzelir dedi gercektende duzeldi 🙂
Zeynebinannesii Çubuk kimyon kaynat içir canım çok işe yarıyor ve Sende gaz yapıcı yiyeceklerden 3 ay kadar uzak dur canım sütten geçiyor kamyonu bir çay kaşığı ver rahatlayacaktır yüzüstü uzandır sırtından poposuna doğru masaj yap rahatlayacaktır