RaYaRY Kızlar kiraz çok yiyorum kaynanamda bebekte leke yapar dedi ağaçtan toplandığı için mor kirazlar ellerimde leke yapiyor yerken evet ama bebeğe birşey olur mu ki bide günde 3 kase yiyorum
Istanbul2234 RaYaRY 3 kase fazla gerçekten ama leke meselesi hurafe yine de azalt derim herşeyin azı karar fazlası zarar derler😊💕
RaYaRY HHhhK ay cidden mi kan sulandırıcı kullanıyordum bir hafta önce bıraktım ama damarlarda çentik vardı bebegi beslesin diye doktor vermisti 35 haftamiza yeni girdik
gkbyza HHhhK hadi yAa geçen haft ben de çok yedim kan şekerime bakarken babam kanın ne kadar suluymuş dedi iki kere deldi parmağımı ondan mı acaba
goldumsu RaYaRY kız yok herşeye inanma zkdkdkke olur mu öyle şey. Zamanında biri yemiştir tesadüfen bebeği lekeli doğmuştur ona yormuştur. Öyle bişey mümkün değil. Ben leke yapan ne varsa yedim bebeğim ak pak doğdu 😂