Melekebbr AngeL- 7+6dan selamlar🌸🎉 Bulantım oluyor fakat çıkaramıyorum sadece öğürme oluyo ve beni çok yoruyor inanılmaz halsizim
Nnanaa AngeL- 8 haftalığım bulantıdan fenalık geldi 😂 en son 3 kilo vermiştim daha vermişimdir. İştah yok malesef umarım bir an önce geçer ya 🥲
Mervesya AngeL- bu posttta buluşma mutlulugu ❤️ yemek yediktrn sonra bulantim oluyo canim mide agrim cok var sen nasılsın
Ebbruc AngeL- 7. Haftadan selamlar 🥰 kusmam yok çok şükür, prilam kullanıyorum ama ona rağmen ara ara bulantılarım oluyo
Nnanaa AngeL- kiminde çok uzun sürüyormuş ama 1. Trimester dan sonra sanırım azalarak bitiyor. Umarım bizlerinde öyle olur.
AngeL- Mervesya yaaa birbirimizi bu postta görmek nasip oldu rabbime binlerce kez şükürler olsun♥️🙏🏻 Kaç haftalıksın kuzum ☺️ Benimde mide bulantılarım başladı 1 haftadır neredeyse halsizlik de var ☺️
Ebbruc AngeL- 8 haftalık bi kaybım var o zamanda kullanmıştım doktor tavsiyesiyle, bunda da gittiğimde bulantım olduğunu söyledim prilam yazar mısınız dedim yazdı canım, hatta bugün gittiğim doktor dozu artır dedi
AngeL- Ebbruc anladım kuzum bende mide bulantılarıyla uğraşıyorum 1 haftadır doktoruma söyleyeceğim oda bana yazsın bari 😅
2kizannesiiii AngeL- 7+1 den merhabalar , hiç hamile gibi değilim kızımda öğürmekten cene kaslarım çıkmıştı 😂😂 bol bol aşeriyorum
AngeL- 2kizannesiiii merhabaa ☺️ Her hamilelik farklı tabi benimde daha öncesi kayıbım var ama hiç bu kadar midemin bulandığını hatırlamıyorum ☺️🥲
efflz mimar_anne 7+6 yım benimde hiç bulamtım olmadı ama belim çok ağrıyo bazen sizce normal mi bel ağrısı için çok erken bi dönem değil mi
Minikcennetim AngeL- 8+3 sabah bulanmaları ve öğürmüleri var gün içinde bulanıyor ama o kadar zorlamıyor onun dışında çok çok halsizim bugünüme şükür yine de🙏🥰
Ozgemir4 7 haftaligim mide bulantisi mide yanmasi halsizlik beni mahv etti ;(( baya kotu zamanlwrimi yasiyorum
newbabyno2 AngeL- evet 2 gun once bı acile gıtmıstım orda gordum ama cohazım kotu bebek varsafa gorunmez burda demıstı :)