Mhtpsrkn Benimde 40 çıktı doktor hamilesin dedi.o nasıl öyle demiş ki saçma.iki güne bir kan ver artacaktır o inşallah.hayırlı olsun😊
minasura Burcum32 peki benim beta değerim adet günümde 12.1 çıktı hesaplama nasıl yapıyorsnz kaç günlük oluyorm
Burcum32 minasura ben yapmıyorum benim tahlilimde kâğıtta değerler yazıyordu oradan benim 79 su ilk doktor günlük daha çok küçük demisti
Eceeee Bassu kese görünene kadar kimyasal gebelik dış gebelik boş gebelik vs riski var her zaman ama bu beta değeri pozitif yani bir gebelik başlangıcı var kesin