Benim de 40+3 kontrolüm vardı.Perşembe yahut cuma tekrar gel dedi.Sancı olmadan yatış vermiyor dr um.O verse de ben gitmem zaten 😅 Kontrol altında olduktan sonra bebeğimin gelmek istediği zamana saygı duyuyorum ☺️Bu 4. Doğumum olacak kendiliğinden başladığı zaman vücut ve bebek hazır olduğu için çok kolay oluyor ❤️