Merhaba,29 haftalık hamileyim. 3-4 gündür bel ağrısı ve karın sertleşmesi yaşıyordum dün doktorumla konuştum servise gittim ebe muayene etti.açıklık yok sancıda cıkmadı ama ona rağmen doktorum 1 doz ciğer geliştirici iğne vurdurdu. Bu sabah kendi doktoruma muayene oldum. Baskı olduğunu, suyun biraz fazla olduğunu ve bebeğin kilosunun normalden biraz az olduğunu söyledi. 29+0 ve 1119 gr bebek. Ve bu sertleşmelerin doğum sancısı olduğunu söyledi.bugün 2 doz daha ciğer geliştirici yaptılar.ayrıca progesteron ve magosit verdi. Bu gibi durumları yaşayıp zamanında sağlıkla bebeğini kucağı alanlar var mı acaba?çok moralim bozuldu iki oğlum var hiçbirinde bunları yaşamadım bu sefer kızım olacak ama en başından beri cok zor günşer geçirdim tam 1 aydır iyiyim derken yine zor bi durumla karşılaştım.Allahım sağlıkla kucağıma almamı nasip etsin benim ve tüm bebeklerimizi🙏