Kızlar bilenlerden yorum istiyorum lütfen. Femara ile yumurtam 23 mm olmuş. Ve hemen iğne yaptırmami istedi doktor. Yarın aşılama yapacak.
Şunu merak ediyorum 23 mm çok geç değil mi iğne için sizce ? Kist olma ihtimali nedir ?
Bu tarz bir şey başına gelen var mı?❤ kaç mm iken iğne oldunuz ? Tuttu mu ?🌺