fatosb_ ben detaylı ultrasonda öğrendim amniyosentez istemişlerdi o zaman kabul etmedim sonra başka bi perinoloğa gittim perinolog eğer tıkanıklık parlaklık olsa evet sorun olur dedi ama genişlikte afaki derecede olmadığı için sorun olmaz dedi . Kontrollerde normale döndüğü söylediler doktorlar .tabi benim içim rahat etmedi baya araştırdım doğum yapanlara ulaştım başka formlardan .çoğu hatta bi iki kişi hariç sorunsuz doğum yapmışlar bebeğin ilk doğduğunda büyük tuvalet yapmasını beklemişler yapmışlarda . Söylediğim gibi diğer bi iki kişi de küçük operasyon geçirmiş . İçinizi ferah tutun inşallah hiç bi sorun olmaz