4 yıl önce miyom ameliyati olmuştum ve doktor sezeryan olacaksin demişti. Buraya kadar tamam. Şimdiki doktorumda sezeryan dedi. 32+0 dayim. Bugun doktorun karında yapışıklık olabilir, riskli gebelik olabilir dedi. Perinatolojiye gönderdi. Bebek için bi sıkıntı yok şuan ama nst istiyorum dedi. O da öğleden sonraya kaldı. Karın yapışıklıgi ne gibi bir risk oluşturuyor, bilgisi olan yazabilir mi. Canım çok sıkıldı