Merhaba arkadaşlar 31 haftalık kızıma hamileyim 10 cm myomum var plesenta myomun ustune yerlestiği için ve damarlardan bırınde kan akışı gorunmedığı ıcın bebek beslenemiyormuş benım yememle cok alakalı olmadığını ama yine de cok iyi beslenmem gerektıgını soyledi doktor 33. Hafta kontrolumde cıger geliştirici iğneyle gel gerek gorursem vuracagım dedi bu ığneyı yapınca doğumu gercekleştiriyolar mı yoksa duruyor mu bebek, durursa 2500 cıvarı olursa cok iyi dedi açılma nst de sancı herhangı bsey yok ama bebeğin hareketleri ve sağlığı cok iyi dedi. Napacagımı sasırmıs durumdayım biliyorum burda bı cok arkadaşımız cok daha kotu durumlarla karşılaşıyo yine bin sükür sağlığımız yerinde ama moralım bozuluyor yemek yerken ağlayasım geliyor 2 hafta sonra kontrolum var aileme kımseye anlatamıyorum daha cok moralım bozulacak diye bebeğim kuvezde kalır diye cok korkuyorum😔