Sancılarım olduğunu yazmıştım 2 gündür nstde sancilarm çıkıyor bebek yerlesmis herşeyi normal ama çıkmak istiyor sıpa bu zamana kdr normal gidiyordu bugün çatı muayenesi oldum çatı kemiğinde darlık olduğu söyledi doktorum %20lik bı şansın var dedi oda çektign ağrı ile kalırsın dedi zor olur dedi sezaryen tarihi verdi 1 temmuzda ama daha erkende gelebilir dedi bunun için ciğer geliştirici iğneler verdj şuan 35+5