kenbil2304 kendin için mi bebeğin için mi çok anlamadım ama ☺️ eğer kendin içinse pentinin anne koleksiyonundan hamile taytı almalısın müthiş bir kurtarıcı oluyor tayt dışında hiç bir şeyle rahat edemedim ben açıkçası ☺️ bebek içinde benimde ilk bebeğim ve e bebekten yenidoğan 3-6-9 ve bir yaş için iç zıbın al 10-12 adet bebekler hızlı büyüdüğü için yenidoğan çok fazla kıyafet almanı önermem bende öyle yaptım giyemeden hemen büyüyorlar ☺️ iki adet hastane çıkışı mutlaka seni kurtaracaktır. Doğumunun vaktine göre yazlık yada kışlık battaniye almalısın ☺️ özellikle yaz aylarında muslin battaniyeler çok kullanışlı oluyormuş ☺️