Elifdilara ben de depend alacaktım,sonra birkaç doğum hemşiresine danıştım.
Sezeryan da gerek yok,çok kanaman olmaz,normal doğumda olur dediler.benim de doğum şeklim sezeryan görünüyordu.
Birinden alıp denedim nasıl birşey diye ay çok komikti 🤦🏼♀️ Doktor kontrole gelse alttan o bezle karşısına çıkamazdım herhalde aşırı komik oldum 😆 gittim depend’in mesane pediyle kotex’in gece pedinden alıp koydum çantama 😂😂