Saaki ikizannesi34 süt yetersiz geldiği için hastanede sma mama veriyolardı ve sma olarak devam ediyoruz … Anne sütüne yakın bir mama doktorumuz da tavsiye ediyor 🌸
Ozge ikizannesi34 içeriklerine bakarak sma optipro veya evolvia nutripro almayı düşünüyorum. Tabi inşallah sütüm gelir ve gerek kalmaz.
Yesim619 ikizannesi34 bnm zamanimda hastane evolvia maması veriyor du ücretsiz ama doktor unla konuşup öyle karar vermelisiniz
Saaki ikizannesi34 optipro ve comfort var ikisinide deneyebilirsiniz ikisinden biri bebeğe yararlı oluyor her bebek aynı olmadığı için