Merhaba benim 3. Gebeliğim goguslerim çok yara oluyordu bunda da çok korkuyorum komşularımdan gümüş kapak tavsiye ettiler ama ebebek ten çok uygun aldım nette çok uçuk fiyatı acaba oda aynı işleve sahip mıdır kullananlar yada bilgisi olanlar var mi acaba teşekkür ederim