Senemnur Kızlar selam, gebeliği boyunca antibiyotik kullanan var mı ben ilk 3 ayda 2 kez kullandım. Şimdide sanırım kullanmam gerekecek çok fazlası bebeğe zarar verir mi var benim gibi çok kullanmak zorunda kalan bebeğe zararı oluyor mu ?
Cicilibicili Senemnur gebelikte ve emzirşrken kullanılan antibiyotikler var. Bazen insan mecbur olunca kullanıyor. Çünkü kullanmama durumu daha sıkıntılı. Kar zarar hesabı oluyor aslında biraz da
benimmdunyamm Senemnur 28 haftamda kullandım zararı olsa vermezdi herhalde sürekli enfeksiyonu yenilenenler var onlar da kullanıyor
[silindi] Senemnur ilk 3 ayda kullanmanız kötü olmuş ama yapacak bir şey yok enfeksiyon daha zararlı vücuda. Biraz kendinize dikkat edin nerenizde enfeksiyon varsa ona göre önlem alın bol bol su için
Senemnur Cicilibicili aynen ama işte daha doğuma 6 ay var ben 2 tane kullandım bile şimdide diş eti sorunu çıktı apse yaparsa tekrar antibiyotik verirlerse diye korkuyorum
Cicilibicili Senemnur inşallah yapmaz ama olursa da apse antibiyotik olmadan geçmiyor. Ben de diş apsesi yüzünden gebelikte kullanmıştım. Emzirirken 1 ay boyunca kullanmak zorunda kaldım. İşte olmasa daha iyi ama kullanmak zorunda kalıyor çoğu kişi