Daha önce 2 kez spinal sezeryan oldum. bu 3.hamileliğim 30.haftamdaym yine aynı şekilde spinal olcak.ben hiçbir sıkıntı yaşamadim doğum ve sonrasıda rahat gecti ilk 2 gün dikiş ağrıları oluyor ağrı kesiciler rahatlatıyor bol bol yürüyüş yaptım 3.4.günü ayaklanıyorsunuz zaten .kendinizi korkutmayın dilerim sağlıkla kucağınıza alırsınız ✨✨