Erken (çok erken) doğum yapabileceğinizi, aniden gelişen bazı açıklanamayan sendromları (ağzım da elimde varmıyor yazmaya) düşünün, ya da çok sağlıklı da doğabileceğini bunca şeye rağmen..
Sizin düşüncelerinizi bu çocuğa kıyamaz hale getirmeniz lazım, lazım ki hepimizin yaptığı gibi şak diye kesilsin iradeniz..