Diloss_14 zg_ spinal sadece belden uyusturuyorlar epiduralli olunca ikisi kombine oluyor ağrı kesici hep sırtında takılı kalıyor ameliyattan çıktıktan sonra sürekli düğmeye basıp ağrı kesici alıyormuşsun
Diloss_14 zg_ bence gereksiz ben normal spinal oldum zaten hastanede kaldığım sürece sürekli serum ağrı kesici takıldı ağrılarda 2 gün sürüyor zaten eve çıkınca da parol aldım evde içmedim bile gerek kalmadı yani