araskus28 Kızlar ben baştan beri devlet hastanesine gidiyorum şuan 29+3 günlüğüm özel de devam etsem tekrardan benden test yada herhangi bir şey isterler mi ?
Fatmaztrk araskus28 gıcık ve paragöz bir doktor olmazsa istememeli. Burdan da yaptırman lazım kabul etmiyorum diyenlerde var. İnşallah iyi bir doktora denk gelirsin.
haklisinesracim araskus28 yapılan testlerin sonucunu vermişlerdir sana zaten onları da götür giderken hepsini yaptırdım diye zannetmiyorum bir daha istemezler herhalde. İlk gebeligimde özele de devlete de gidiyordum hiç öyle tekrar yaptır falan dememislerdi bana
rain26 İlk gebeligimde yaptı bütün testlerimi bir dosyada tutuyordum zaten internettende görebilirler hayır istemezler istememeleri gerekli zaten.