Kızlar kolanya sabun falan yaptırmak istiyorum doğuma gelenlere çikolatanın yanında ama instegram sayfalarındakiler çok pahalı tanesi 6 lira diyo 100 tane yaptrsam 600 yapıyo bu yüzden kendim yapmak istiyorum o zaman daha ucıza geliyo bunları ben nerden temin edip yapabilirim (düğündede arkadaşlarıma nedime bilekliğini instegramda 8 lira demişlerdi adedini ben 2 liraya mal etmiştim çokta güzel olmuştu onu tuhafiyeden almıştım ama şimdi sabun kolanya falan nerden alınır ki )