Burjucan Kızlar 7 haftalık hamileyim normalde sabahları ve gün içinde çok bulantım olurdu bugün bıçak gibi kesildi bir önceki hamileliğimde de böyle olmuştu kalp atışı olmamıştı gene aynı şekilde kalbi durdu diye çok korkuyorum ama belirtiler aynı bugün doktora gidicem 😢
Semraylmz Burjucan daha önce benzer bişey yaşadığın için şuan hissettiğin psikolojik olabilir. Yinede bi doktora git için rahatlasın. Ama hamilelikte insanın bi günü bi gününü tutmuyo stres yapma o yüzden. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕
yesillimonn Burjucan hic üzülme canım bisey yoktur gayet iyidir bebegin bende bigün iyiyken bigun kötüyüm ama sen yine de git doktora icin rahatlasın bizide haberdar et..😊
Burjucan Semraylmz 10 gündür sabahları ve akşamları çok bulantım oluyordu ama bugün birden kesildi ilk hamileliğimde de aynı bugün yani 7. Hafta olduğunda bu tarz birşey olmuştu o gün randevuda kalp atışının olmadığını öğrendik bugün de randevum var umarım aynı şeyler olmaz🙏
Semraylmz Burjucan inşallah olmaz allah sağlıklı bebekler nasip etsin hepimize. Boş yere endişe etme sende içini ferah tut. Sağlıklıysa iyiyse sıkı sıkıya tutunur zaten sana.
Findix Canlı bir örneğiyim canim hamileliğimin 6. Haftası başlatan bulantı 7. Hafta birden kesildi ve hiç olmadı bir daha şuan 20 haftalık hamileyim hala yok bünye meselesi hiç dert etme 😊👌🏻
asoplavix 8-10. Haftalarda benim de belirtilerim azalıyor gibiydi dönem dönem. Ama Sonrasında 20.haftaya kadar kustum 😌 Hatta göğüs hassasiyetim geçiyor diye ağlaya ağlaya doktora gittiğimi biliyorum 🤭 Eşimin ödü kopmuştu🤣 Hiçbir sorun çıkmamıştı çok şükür 🙏🏻
yesillimonn Burjucan Cok şükür canımm benim 😊Allah sag salim kucagina da almayi nasip etsin belirtilerim niye yok diye sıkma canını hep stresli olursun bebegin icinde senin icinde iyi olmaz,,💕