Kızla merhaba. Bugun sabah uyandığımda alt iki dişimin Etimin sanki yırtılmış ve şiştiğini gördüm. Hamileliğin boyunca 2 kez antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım gripten kaynaklı. Şimdi de bu çıktı. Diş etim şişmiş ve iltihap enfeksiyon olmasından korkuyorum tekrar bir antibiyotik kullanmayı gözüm yemiyor. Alt iki dişimde de malesef tartar ve diş eti gerilemesi var. Yaşayan var mı ne yapmam lazım yaa