gozgozanne Kızlar selam bilenler yazarsa çok sevinirim🙏 Sskli özel bir şirkette çalışıyorum. 32.haftada çalışabilir raporu alacağım. Sorum şu Raporu 32+0 da mi almam gerekiyor yoksa 32.hafta içinde herhangi bir gün alsam olur mu 🙏
Hemecikk gozgozanne ben 32+3 de almıştım. Tarih hesaplaması ona göre oluyor 37+4 de izne çıktım. Zaten hesaplamayı otomatik sistem yapıyor.
ipekelvanalparslan Ben 32+3de aldım geçen hafta canım. 32. haftanın içinde herhangi bir günde alabiliyorsun doktorum öyle söylediği için bende 32+3te aldım ve işyerine verdim
gozgozanne ipekelvanalparslan ayy şükür canım içimi rahatlattın ben de mecbur 32+2 gibi gideceğim de kimisi ille 32+0 alman lazım diyor kafam karıştı çok sağol 🙏🙏💜
ipekelvanalparslan gozgozanne hiçbir sorun olmuyor canım daha geçen hafta aldım ayın 6sinda yani hiçbir sorun olmadı için rahat olsun
moonstone Ben de 32+2 de aldım bir sorun yaşamadım zaten raporda 32. Hafta yazıyor kaçıncı günde olduğun değil