Merveebuluttt Bu ayın sonunda başlayacağım odaya Allah nasip ederse. Eylül başı-ortasına denk geliyor. Çok sona bırakmak istemiyorum hem ağırlaşırım hemde sıcak da zor olur. Kıyafetleri vs. tamam 11-12 haftalarda başlamıştım almaya. 27+5 iz şuan. Odası ve bebek arabası kaldı sadece şimdilik şükür. Hevesim vs. var diye erkenden başlamadım. Bebek düşünmeden önce de devamlı alır hediye ederdim çevremdekilere. İndirimsiz bir şey almıyorum zaten önceden gelen bir alışkanlık. Kendime nasip oldu bazı aldığım şeyler hatta.