Senelerdir ben de aparata giderim,çok büyük rahatlık.Şimdi 20 haftalığım yine gidiyorum ama karnım çıkmaya başladı.Arka bacak vs bölgeleri alırken yüzüstü yatmak gerekiyordu,şimdiye kadar idare ettim ama karnım daha büyüyünce nasıl olacak bilemedim.Varsa tecrübeliniz fikirlerinizi beklerim🥲