Biri %50-60 doğru sonuç,üstelik ikili sonrası , üçlü dörtlü de gerekebiliyor..fetal DNA %99 doğru sonuç üstelik bir çok hastalığa bakılıyor.fark ortada.ekonomik durumu elverip yaptırmayanları anlamıyorum.He sonuç kötü gelse de doğururum diyenler , o zaman ikili üçlü de yaptırmayın aynı şey..