Kızlar normal muayene için gittiğimde bebegim hareketsizdi sebebini doktorumuza sorduğumuzda suyun azalmış dedi. Havuç ve armut yememi çok su içmemi önerdi erken dogum olabilir her hafta suyu takip edeceğiz dedi böyle bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum 😔