Acee bayram bebeği olucakk sanırım bizimkisi keyfi gayet yerinde üzmüyor beni bu aralar tekmeleri az acitsada o kadar olucak değil mi 🥰 3.200 gram olduk..
Tek sıkıntım doktor önde gidiyor kilolu olursa sezaryen olur normal olmaz diyor 😔bu duruma üzülüyorum . Dün gittim başı yukarı dönmüş başı aşağı gelmez ise sezaryen olur diyor . Bayrama denk gelmesin diye biraz erken mi almayı düşünüyor acaba bu konuda çok kafam karışık . O kadar normal istiyorum ki özele gidiyorum birde