didemm Merhaba kizlar sonunda bende dogum hikayemi yazabiliyorum 😃😃 Cumartesi sabahtan doktora gittim daha onceden cagirmisti senin doguracagin yok gelde dogur artik diye 😂 39+2 gunluktun bebek iri diyodu bizde iyle sandik 😋 neyse cumartesi sabahtan gittim 1cm acikligim vardi attan kucuk nakto kadar naftaline benzer bi ilac atti rahimi yumusatiyomus bende ilk defa duydum 🤔 iki saat sonra gel dedi iki saat boyunca yurudum merdiven indim ciktim falan hic bi ise yaramadi. dedi senin yatisini yapalim bu gun, git yemek ye sonra lagma yapilicak. Neyse ben yemek yedim gittim yatisim yapildi nst ye bagladilar sancim var ama az ben hissetmiyorum bile tekrar bakildi hala 1cm aciklik var neyse saat 4 oldu doktorum geldi bakti 2bucuk cm olmus nstde sancilarim cogaliyo falan ama az az doktor evine gitti 😳 9boldu doktor geldi napiyosun didem 😃 hic oturuyorum sancin az 😳 gel bi bakalim dedi bakti zar zor 5 santin kendi elinle acti tabiki acidi 🙈sonra suyumu patlattilar bi cubukla onu hissetmiyosunuz ama sonra suni sanci verdiler ama az, sancilarim basladi tabiki 10dk icinde 🤦 bu benim ikinci dogumum normal dogum sancisini bilirim buda ayniydi cunku az vermislerdi. Suni sanciyi verdikten sonra oturmak yok haraket ediceksin yuruceksin dediler ben bi ara yoruldum yattim yatmaz olaydim cok kotu yuruyum sanciniz geldiginde ayakta karsilayin cok fark oluyo. Sonra ebe geldi gel dedi bakalim acilman var mi bakti 7cm olmus dogum hanedeyiz simdi seninle hareket edicez comelicez dedi sancin geldiginde kakan gelir gibi olursa soyle demeye kalmadi dedim geldi 🙈 doktorumu aradi cocuk doktorunu aradi okadar ikinasim var ki ebeye diyorum sen dogurt beni 😆olmaz doktor geliyo diyo oda nefes al diyo neyse doktorum geldi sana kesi atmak istemiyorum ikinman gelince nefesini tut agzin kapali morarana kadar ikin dedi dedigini yaptim uc ikinmada kizim cikti ❤️ bu sefer ikinma diyo nefes al hizli hizli nefes alip verdim ikinmamak icin sonra boklu kizim tamamen cikti cikar cikmaz kakasini yapti esek 😂 3300gr 54cm dogdu minik kelebegim saat12 bucukta dogdu 16.09.2018 hayatimiza bir minik kelebek geldi iyikide geldi ❤️❤️❤️ biraz uzun oldu kusura bakmayin daha detaylari var kisa kesmis hali bu 🙈 burdan ebeme 😂 merve hanima ve doktorum atilla beye sonsuz teşekkür ediyorum cok iyi bi ekiple dogum yaptim cok sansliyim 🙏 darisi sizin basiniza kizlar saglikla kavusun kuzulariniza 🙏🙏 hatam olduysa af ola soru sormak isterseniz seve seve cevap veririm öyküm izin verdigi kadar ❤️
ElifKarata didemm 🤗🤗🤗 Allah uzun ömürler versin canm cok sevndm güzel bir Doğum olmuş rabbm sağlık versin bebişine de sana da 😘😘
Ebrus25 didemm adaş bebeğimiz olmuş allahım bizede nasip eder sağlıklı sıhhatli almayı . Ayrıca sanada bir omur mutluluk versin öykünle ❤️
Cagri Çok şükür kavuşturana ne güzel okudukça ben heyecanlanıyorum😍 bebişinle mutlu sağlıklı günler dilerim ❤️
didemm Cagri bende hep heyecanlanirdim sonunda kucagimda bebegim sukur 🙏🙏 saglikla senide kavusturur insallah agrisiz sizisiz 😍
Samiye ElifKarata valla 39+1 oldum bi kasilmalar bi havalar benimkinde de arada giriyo sancilar ama tik yok 🤣
aren6161 ElifKarata oyy hadi bakalim ben 37+4 um gelsin gelsin diom seni dusunemiyorum🙈 saglıkla gelsın ınsallah artk zamanıdır bılac gune gelır ınsallah heycanla dogum hıkayenı beklıyorum🤗😍🙏🏻