Kızlar reflüm var hamilelikte beraber iki katına çıktı.Baharatlı salçalı şeyler yemeyegör geceleri uyutmuyor.midem kazanıyor yanıyor.Hamilelikten önce rennie kullanıyordum fakat şimdi kullanamıyorum.Sizin bir bilginiz var mı rennie kullanmak sıkıntı olur hamilelikte.veya mide yanmasını geçirmek için vereceğiniz bir tavsiye var mı?