IlknurSrz merhaba ben doğumu gerçekleşmiş bir anne olarak maden suyu dışında hiç bir içeceği tuketmedim..sucuk,salam,sosis,cips en sevdiğim şeyler olmasına ragmen tadına dahi bakmadım..ha tadına bakınca bile hemen bişey olucakta değil ben kendi vicdani yonumle sıfır risk aldm..doğum yaptım bir süre sonra bu tuketemedigim herşeyin tadına güzelce baktım:)bence riske atmayın hiç bir şekilde sağlıklı bir hamilelik süreci sağlıklı bir bebek için herşeye değer..bol bol elma ayva yedim ben şuan kızım kocaman yanaklı😃🐣