[silindi] Tamam üzülme bişy yoktur , ikili taramada sonuçlar yüksek gelebiliyo üçüncüde de yüksek gelse bile dogunca bebekte sıkntı olamayabiliyo, strese girme sen sonuçları istersen başka doktora göstereblrsn ama perontolojiye gitmene gerek yok bnce