Kızlar yediklerime aşırı dikkat ediyorum üç ara üç ana öğün yapıyorum hergun en az 40 dakika yürüyüş yapıyorum tokluk sekerlerim çok iyi fakat akşam beş doz insulin vurma rağmen sabah açlık şekerim 90-100 arası çıkıyor ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan var mı 30 haftalık hamileyim bebeğin suyunda veya kilosunda şimdilik fazlalık yok😔