Kızlar 39+0 dayız. Bugün kontrolüm vardı. Geceden beri sancım vardı zaten. Haftalardır 2.5 cmle bekliyodum. Bugün nstda düzenli sancım çıktı ve 4 cm olmuş. Yatış verildi. Eve gidip eşyalarımj alıp dönücem. En geç yarına doğum olur dedi doktorum. Dua edin lütfen 🙏🏻🙏🏻