Tugbakaraer https://resimyukle.io/g/pdN3JL9iiA Banada bakar mısınız doktor erkek dedi bakalım farklı düşünceler var mı çok erken olduğu için şüphede kaldım 12+4
elifmtl Istanbul2234 doktorumuz her seferinde böyle çekiyor sagolsun eve gelince hiç bir şey anlamıyoruz 😀 Düşük Bi ihtimalle kız tahmin etti doktorumuz ama ben ilk zamandan bu yana erkek hissediyorum hayırlısı bakalım
Nuray08 Istanbul2234 1 hafta önce radyoloji doktoru kıza benziyor demisti bugun gittim 2li test için doktor hiç bisey soylemedi onemli olan sağlıklı olması tabiki ama çok merak ediyorm tskler bu arada
Istanbul2234 Nuray08 rica ederim ama kese toplu degil fasulye şeklinde kafasi da kiza göre büyük hayırlısı olsun inşallah 💕😊