Sevgili arkadaşlar günaydın bugün 38+1 haftalık kontrolüm vardı. Doktorum çatı muayenemi yaptı. Toplamda 1 dk bile sürmüyor. Kişiye göre değişir tabi ama inanın büyütülecek ve korkulacak birşey asla değil. Bence kendinizi kasmadiginiz sürece çok kolay atlatilan bir işlem.