Hanımlar merhaba 🌸
Geçen hafta ikili taramamız vardı doktorumuz ultrasonla baktı ense kalınlığı çok güzel burun kemiği çok güzel hiç bir sıkıntı gözükmüyor dedi kan sonucumuz da dün geldi o da çok güzel risk çıkmadı hiç şükürler ama ölçüm falan yapmadı
İnternetten baktığımda hep ölçüyorlar ensesini bizim hiç ölçmedi acaba riskli gördüklerinde mi ölçüyorlar bilgisi olan var mı bu konuda