Ozlm0916
Canım yanlış bilgi vermek istemem ama bildiğim kadarıyla nst bağlanan ekranda üstte 100lü sayı bebeğin kalp atışı oluyor.Altta 2 rakamlı olan sancı oranı.Eğer sancı varsa, aynı aralıklarla en az 3 kere 40’ı geçmesi gerekiyor.
Korkma canım eğer bel ve kasık ağrın çok yoksa sancıyı durdurmak için ilaç ve serum veriyorlar.Bende yaşadım ki benim sancım çok yüksek çıkmıştı çok şükür kontrol altına alındı 5 hafta geçti üzerinden 😇
Bu arada aç girme Nst’ye 🍀